Tema: Re: Akumo iskrovos apsauga
Autorius: Sail
Data: 2013-03-06 15:09:40
Na, kadangi visada sudarai protingo ir malonaus zmogaus ispudi, va tau kruva
gatavu sprendimu, negaila:

http://www.conrad.de/ce/de/product/190095/Kemo-Batteriewaechter-12-V-Baustein-12-VDC

Nori pigiau - prasom
http://www.amazon.de/Ezetil-Batteriew%C3%A4chter-schwarz-12-22/dp/B00020IM4O

vokiskas zodis Batteriewächter google paieskoj yra butent tai, ko tau reikia

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message

> Ji tikrai bevertė, kai neprotinga/neadekvati. Kas tau trukdo nustatyti
> tokį slenkstį, kad užsižiebtų geltona lemputė, kuri signalizuotų
> būtinybę pakrauti per vidutinį/ilgiausią prastovos laiką (3-7 paras).
> Kitaip tariant, pavyzdžiui raudona lampiečka — 10% DoD, geltona — 40%
> DoD. Pagal elementariausią instrukciją tie, kas dirba penktadienį krauna
> geltonuosius, nebekalbant apie raudonuosius. Ką ir reikėjo įrodyti: nėra
> elementarios kontrolės, nes akumuliatoriai kraunami padrikai (kas kada
> sumanė ir laiko atrado).

Na aš ieškau techninio sprendimo, ne žmogiškojo :-)
Tiesiog analizės konteksteimu, kad žmogiškasis resursas pasiekiamas toks,
koks yra. Jis nėra pakankamas, kad aptarnauti tokį akumų kiekį kasdien ir
pamatyti visas lemputes, nes tame yra daug žmogiškojo faktoriaus, nes
sistema yra mobili, o ne stacionari. Kaltinti vien žmogišką veiksnį -
trumparegiška analizės požiūriu.