Tema: Re: Akumo iskrovos apsauga
Autorius: Vasaris
Data: 2013-03-06 08:48:16
Neaktualu. Sistema aptarnaujama žmonių, tačiau su min. 2 parų intervalu, max - su 3-7 (priklauso nuo atostogų). Per tiek laiko savaiminė iškrova negroja, tačiau jei akumo DoD'as yra 100% tiek laiko jis pabuvęs be krūvio labai greitai numeta masę nuo plokštelių ir užsitrumpina, nesvarbu AGM, xujem ar pan. Nebent dar variantas statyti x4 talpos nuo dabartinės, tačiau tai reikalautų lizdų/gnybtų perdarymo ~150 vietų. Auč!