Tema: Re: Akumo iskrovos apsauga
Autorius: Vasaris
Data: 2013-03-06 08:58:59
"saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message news:kh5ps4$n0b$1@trimpas.omnitel.net...

>   Mosfetas, ATtiny13A, stabilizatorius jam, pora kondensatori? :)

Skaičiau apie komutuojamą MOSFET'ą, kaip patį efektyviausią komutatorių. Tačiau visi diskutuotojai neperėjo prie reference dizaino stadijos :-)

>   Pats procas imt 6 uA (128 kHz, 5 V). Po reseto pasimatuoja, jungia
> apkrov arba ne, ir eina  "power down" su jungtu watchdogu. Automatinis
> resetas vliausiai po 8 sekundi.

Čia jau labai gerai.

>   Utat mikroamperinio stabilizatoriaus teks iekoti ilgiau.

Gal būtų noras iškepti reference dizainą ant PCB gamintojų "valgomo" formato? Atsiskaitymas tautiniais, alumi arba stiklu/veidrodžiu :-)