Tema: Re: 18650 akumuliatoriai
Autorius: Levas
Data: 2012-12-04 00:16:57
jei yra galimybe, nufotografuok vaizdeli.

Del kondiko... nu gal koks maziukas stovi, nes uztenka keliu vos
mikrofaradu. Gal keramika kokia. Nes be kondiko, srove/itampa tikrai
gali ir pasokineti.

http://www.vabolis.lt/2010/10/17/10w-led-draiveris/
Viskas pagal mikroschemos gamintojo rekomendacijas. Ten reikalavo
kondiko ir iejime ir isejime.
Pagal datasheeta input puseje nuo 1 iki 4.7uF keramika, isejime nuo 1
iki 10uF irgi keramika. Tai reiskia minimumas 1uF, kas su siuolaikine
technika labai jau maziukas...

The capacitor in the range of 1uF to 4.7μF is recommended for input
side. The output requires a capacitor in the
range of 1μF to 10μF. The output capacitor affects the loop stability of
the boost regulator. If the output capacitor
is below the range, the boost regulator can potentially become unstable.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt