Tema: Re: 18650 akumuliatoriai
Autorius: Levas
Data: 2012-12-02 01:27:49
Kuris cia parametras tai garantuoja? Fenix uzrasas? Lituviskas domeinas?
Kaina Lietuviska?

O gal geriau Samsung, Sanyo, Panasonic? Kokie dar yra TIKRI gamintojai?

foto: salotine- Panasonic, Made in Japan. CGR18650A
Violetine: Samsung ICR18650-26C (2.6Ah)
Rausva: (nesimato uzrasu- relijefiniai): SANYO, URI18650FM 2.6AH
Melyna: Samsung ICR18650-24B (2.4Ah)

Ir teisingas pakrovejas, kuris krauna pagal grafikus, CC, CV rezimais.
Ie jei backele per mazai itampos tebeturi, tai daro precondition.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt