Tema: Re: Del PIR
Autorius: Darius-B
Data: 2012-10-31 00:09:13
Baik apie vorus svaigti ir prasau atsakyk i mano klausima:)

Pries pradedant eksperimentuoti su PC1864 V4.50 EU verta nuskaitineti 24C128
ar kur nors bus galima atsisiusti?
ST92F124 tik firmware viduje ar ir kokios nors konfiguracijos. Ta prasme ar
verta FLASH su Emulated EEPROM nuskaitineti?

"Signalizacija"  wrote in message news:k6p9m2$dni$1@trimpas.omnitel.net...

o kas sake, kad vorai ir panasus skraidantys objektai yra aplinkos
temperaturos?
Pabandyk lituokliu pamojuot, papasakok kas gavos