Tema: Re: Del PIR
Autorius: Arasd
Data: 2012-10-28 12:36:54
o i kiek davikliu eina tas 6 gyslu kabelis? Jei i tuos 3, tai net
maitinimo - nereikia jungt su COM, ir taip uztenka gyslu. Pvz. raudonas +,
pilkas -, baltas - visu zonu COM, zalias 1 zona, geltonas 2 zona, oranzinis
3 zona. Jei tas kabelis eina ne tik i situos 3 daviklius, galima bent viena
laida atlaisvinti davikliuose sujungus maitinimo - su kontaktu i kuri ejo
laidas is centrales zonos COM. Tokiu budu ta atsilaisvinusi laida galima
panaudoti papildomai zonai pajugti is davikliu. Be abejo reikes ir
centraleje perkomutuoti to kabelio laidus, taip pat isitikinti, kad uz sio
daviklio esantys kiti davikliai gaus "nauja" COM is pirmo daviklio
maitinimo - ( arba galima ir juose sujungti ju zonu COM su ju maitinimu - )
bei dar visokie niuansai atsizvelgiant i davikliuose darytas komutacijas.
Todel jei nera praktikos knistis po komutacijas ir perjungineti laidus,
siulau pradziai paprastesni varianta - patikrinti komutacijas ir laidu
susukimus i kontaktus bei sumazinti davikliu jautruma. Ypac pageidautina
sulituoti laudu sujungimus jei tai nebuvo padaryta instaliuojant. Lituoti
paprasciau su ziebtuveliu ir plonu lydmetaliu su jame esancia kanifolija,
nereikia ne lituoklio tampytis prie davikliu. Visa tai padarius daug sansu,
kad nereikes nei davikliu keist, nei zonu atskyrinet.