Tema: Re: Del PIR
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-10-30 11:20:36
Pas mane statomame name irgi kelis kart yra suveike, tai paskutinius kartus
isibroveli pavyko nustatyti, perziurejus filmuota medziaga iki suveikimo
momento. Pasirodo, zyle po kambari sau skraido, lesineja kazka ant grindu.
Isivaizduoju, kad daviklis suveikia, jei zyle praskrenda pro pat davikli,
cia tas pats variantas jei kokia musele ar tarakonas i davikli ilystu ir ant
akies uzliptu, uztektu ju dydzio suveikimui, kad ir kaip neitikinamai
atrodytu. Pas mane stogo apdaila is vidaus dar ne pilnai baigta, siltinimo
vata atvira, tai matyt yra plysiu, per kuriuos paukstis ir ilindo, o po to
ir islindo taip pat sekmingai, nes neaptikau name. Nuo silto oro srautu irgi
gali suveikti, nes esu skaites, kad daviklis negali ziureti i pvz. krosni.