Tema: Re: Tepalas kompiuteriniams ventiliatoriams ?
Autorius: svyt
Data: 2012-10-08 16:03:09
wd 40 netinka tepimui, mano supratimu tai ne tepalas, as kiek ka bandziau
kadaise juo tept, po pusmecio isgaruoja, o kadangi pries tai buna isploves
sena tepala pasidaro visai sausa trintis, masino dureles ir pan, pradeda
cypaut, nesenai man servise patare toki tipo vario tepala, nepamenu kaip
vaidinasi, ilgam uztenka, tai juo tepu viska, bet kompo dar nebandziau
niekad tepti, visu pirma neisivaizduoju kaip patept ventiliatoriu, nebent
isvis pamerkt tepalan, paskui nuvarvinti ijungus valandai.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)