Tema: Re: Tepalas kompiuteriniams ventiliatoriams ?
Autorius: MRT
Data: 2012-10-08 09:56:22
> O kaip su "dozavimu" gal yra kazkokiu skystu tepalu, kad butu kaip
> ilasinti (velgi butu gerai su pavadinimais, arba nuorodomis kur parduoda) ?

Man visai sueina variklinis tepalas.. dozavimas - i paprasta svirksta prisiurbi..
Jis gan sunkiai pro adata eina, tai gaunasi su uzdelsimu lasiukas islenda..
Sutepus, svirksta truktelni atgal, kad toliau lasiukai ant adatos nelistu :)

Del ilgam ilgaaaam - nzn, gal issivaiksto, gal yra kas geriau.. bet kuriam visai
netrumpam laikui tikrai nebloga efekta duoda.. kartais sutepus ventiliatorius pradeda
gerai suktis, t.y. greit.. ir jei iskleres, tai tampa dar garsesnis nei buvo perdziuves..