Tema: Re: Klausimas apie vari ivadui.
Autorius: iksas
Data: 2012-09-12 12:27:53
eiit yra punktas, kad cu >10mm2, al >16mm2 - cia del mech. atsparumo kai
kabelis klojamas TIESIAI i zeme (kad judantis gruntas jo nenutrauktu), jeigu
kabelis apsaugotas mech. (vamzdyje) skerpsjuvis gali buti ir mazesnis, bet
ne mazesnis kaip 6mm2 variui - kodel? berods vokieciu din'uose yra sios
rekomendacijos ir jei teisingai pamenu susijusios su elektrosauga -
potencialu suvienodinimu (pvz. kai nuo ias ant sklypo ribos pareina 3 ar 5
gyslu kabelis su PE) min laidininkas (pagal IEC) jungiantis skirtingas
potencialu suvienodinimo gnybtynus yra 6mm2. Matyt vokietukai isskaiciavo,
kad 6mm2 vario paprastai yra pakankama, kad automatukai suveiktu per
pakankama laika (0,4s), jeigu bus per plonas ivadas t.j. sroves gali buti
nepakankamos. Jeigu isirengi pas save prie namo pakartotina izeminima
(butinas jeigu vedies 2 ar 4 gyslu kabeli be PE) tai tada min ivadinio
kabelio skeprsjuvis mano manymu gali buti mazinamas (ar pakankamas gali
atsakyt tik pasimataves kilpa faze-nulis).