Tema: Ats.: Klausimas apie vari ivadui.
Autorius: siGis
Data: 2012-09-12 11:10:22
Ar cia tas mutnas pakalbejimas taisyklese apie tai kad Al >16mm.kv, Cu
 >10mm.kv. Nu man kazkaip nepavyko isskaityti kad tai turi buti taikoma
ivadams. I panasius taisykliu reikalavimus esu linkes reaguoti mazdaug
taip - ekit jus su savo taisyklem peciaus pakurti. Tai del to kad siuo
atveju toks reikalavimas neturi elektrotechninio pagrindimo ir reiskia
tik vartotojo pinigu uzkasinejima.

"Evaldas"  parašė naujienų news:k2ov99$7i7$1@trimpas.omnitel.net...

Man butu idomu pakalbet su tuo inspektoriumi kuris taip reikalauja.
Pirmiausia paklausciau ar jam viskas gerai su sveikata.
Yra minimalaus skerspjuvio reikalavimai skirtingi variui ir
aliuminiui, bet
tai tik tiek.