Tema: Re: giluminio siurblio valdymas - KB
Autorius: Laimis
Data: 2012-07-19 14:35:18
tds@home rašė:
> Naujas kainuoja ~800-900 Lt... Todel tikrai ieskau kas uz zymiai pigiau
> galetu diagnozuoti ir paremontuoti..
> Ka tik padariau dar kelias foto, gal aiskesnes/ryskesnes.. dar mesti i o.b.
> prie alaus vakare panagrineti :)

Aš dar 200 Lt išleisčiau fotografų kursams... ;-)
(nejau taip sunku nustatyti, kad nefokusuotų jis taip aštriai vienos
plokštumos?)

Taip ir likau nesupratęs ar aukštos įtampos kondensatoriai pasipūtę (ir
tai dar viena vinis į nuotraukų ir fotografavimo kokybę).

Bet kokiu atveju panašu, kad mano įtarimai pradeda tvirtintis, nes
schema aplink tą 24 V overload lemputę, panašu, maždaug tokia:

                               // LED (24 V overload)

  _|_

Taigi, kai 24 V x taške nebėra (nes suveikė 78L24 apsauga arba jis
perdegė), užsižiebia led'as.
Pagrindinis klausimas — kodėl taške x nebėra 24V.
(ar rėlės trumpina/sodina, ar išorinis sensorius (lyg ir 24V), ar dar
kas, ar 78L24 perdegęs)