Tema: Re: giluminio siurblio valdymas - KB
Autorius: Laimis
Data: 2012-07-18 17:52:37
tds rašė:
> ka toki turiu? multimetra? :) neturiu..
> pats gal per klaida vilnietis? atvesciau paciupinet ir pasizaist

Jis mat atvežtų...
O aš mat laukiu išskėstom rankom...
Tingiu, o ir nėr kada. Smalsumą patenkinau žiūrėdamas
į foto. Interesas baigiasi, kai reikia atsitraukti nuo kompo.
Nemotyvuotų ir 100 Lt.
Paviršutiniška diagnozė, suteikiau vilties ir skaitau, kad mano misija
tuom baigta :-).
Va tik dar įdomu, koks iš tikrųjų gedimas (tai būtų gerai, kad
nepasikuklintum čia parašyti).
Ieškok, kas sutiks ir yra labiau suinteresuotas. Arba siųsk Evaldui, jei
sutinka; naujas šviečia, kaip suprantu, tikrai nepigiai, tai logistikos
sąnaudos net ir į kitą Lietuvos galą ir koks Basanavičius už sugaištą
laiką yra *minimalūs* nuostoliai nesėkmės atveju)