Tema: Re: Smulkus ultragarsinis prietaisas su "doppleriu" tekejimo greiciui nustatyti
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2012-07-14 23:50:17
    As senu seniausiai jau nebeimu tokiu parasymu giliai i sirdi, geriausiai
i tokius reaguoti, kaip pastebejau, yra su hiperbolizuota saviironija ir
savikritika. O gal dar geriau ir is viso nereaguot, bet kazkaip vis dar
noras buna pasitreniruot kas mandriau moka klaviaturos knopkes suspaudinet
:)
------------------------

"Laimis"  wrote in message news:jtrnjs$bng$1@trimpas.omnitel.net...

Renaldas Kanarskas rašė:

>     "Del savo kaltes" as suvokiu taip, kad bet kuris dantis, kuris yra
> mano gydomas, bet jam kazkas nutinka (visiskai nesvarbu kas), kad ji
> tenka pergydyti ar salinti, yra sugadintas del mano kaltes, nes jei man
> butu pavyke teoriskai idealiai sugydyti, to nebutu ivyke ir as tureciau
> 100%. Nesvarbu ar tai gydymas atliktas puikiai praktine prasme, ar

Aš, tai labai suabejočiau ir tokiu mea culpa mūšimusi į krūtinę.
Gydydamas dantį ir po to tu negali kontroliuoti aibės faktorių, dėl
kurių tas dantis vėliau sugenda. Pradedant jau tupinčia infekcija
(kauliniuose) audiniuose, tęsiant burnos higiena po gydymo ir to
sąlygotomis periodonto ligomis, (mikro)žaizdelėmis kramtant, imunine
sistema, genais ir dar bala žino kuo. Tai, kad nereikia imti giliai į
širdį, ką čia tas Signalizacija peza apie šimtaprocentinį gydymą. Tai
idioto ar idiotiški kliedesiai.