Tema: Re: Apie numatyta senejima
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-06-04 22:05:48
pirma, prisimenam kiek ta "amžina" technika kainavo tada ir kiek už ją
norim mokėt dabar.
Dėl gamintojo. Va, Hewlett Packard tinklo įranga. Viskam lifetime
warranty. Realiai veikianti ir labai retai reikalinga.
Rašau iš 6m senumo nešiojamo kompiuterio, namie yra dar kitas 5m senumo
- nei vienas nesiruošia sugest. Du stacionarūs kompiuteriai 7m amžiaus -
puikiai veikia. Ir daug visko kito. Tiesiog, gauni tai už ką moki.