Tema: Re: Apie numatyta senejima
Autorius: Levas
Data: 2012-05-17 23:12:03
> Pas mane taip pat Sony trinitronas. Veikia nuo 98m. Dabar nebenaudoju.
> Sugedes buvo, bet tik karta gal pries pora metu. Nusprogo kazkoks
> nudziuves kondikas. Na Sony kaltinti gudravimu negalim. Bet pasakykit

Matsushita Electric Industrial Co. Ltd. taip pat zinomas kaip Panasonic. Pagamintas 1984 metais, buvo naudojamas kiekviena diena po kelias valandas, veliau kiek ilgiau kol buvo ziuretojai.
Dar ir dabar veikia. Neremontuotas.

Jo jaunesnis metais ar dviem, kiek moderniskesnis modelis buvo naudojamas ilgiems TV ziurejimas, kompo zaidimams. Uzsilenke 2 kartus- parejo kineskopo zalia patranka ir gal pries pora metu teko dadeti lydmetalio ant PCB prie karstu detaliu, nes pastarasis ISGARAVO! Veikia rupuze.

Abieju ismesti negaliu del sentimentu ir siaip ranka nekyla! Jie rupuzes dar veikia....

Ir kodikai neisipute (nors abu su impulsiniais matiblokiais), nei kas nors baisiau.

Bye, Levas