Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-29 21:12:47
On 2012-01-29 16:37:38 +0200, audrenas69 said:

> neteko apie toki daikta girdet?
> http://www.kodinis.lt/images/graphics/1248780356.pdf

Ir ka? siuntines tas tavo daiktas kas pora valandu, kad yra trukziu per
kokias sventes, vis vien niekas neras trukdziu saltinio. Kai nustos
vazineti ekipazas, istustins. As jau tai aiskinau pries tai buvosioje
savo zinuteje.

> jammeri tu jammeri
>
> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message

Ar skaitei tai?

Paradoxas turi jaminimo monitoringa. Ir ka ? Pvz viename mano objekte
gaunu wireless jutikliu jaminima kokiom 8 sekundem tai karta i savaite,
tai per diena kelis kartus kas pusvalandi. Gal papasakosi, kaip rasti
trukdziu saltini, a? Zinau, kad tai ne  jameris - tai vyksta pastoviai.
Galbut tai netgi kazkieno t7 siustuvas (namas daugiabutis). Turi
pasiulymu, kaip ji rasti, a? O ir radus, ka daryti?

Audrius K.