Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-29 14:47:38
On 2012-01-29 07:50:13 +0200, audrenas69 said:

> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message
>
> kaip pavyzdi pateiksiu viena kreivarankiu sumontuota aiksteles
> perimetra, kur barjerai sujungti monolitiniais utp laidais i sp6000
> centrale. laido varza 0.4-0.6 komu priklausomai nuo oro salygu.
> ekspermentuojant ant laido pakabinus vien varzas, per nakti
> kokius 8-10 kartu suveike :)

Tai jei zinai laido varza, ir ji pastovi, tai blogiausiu atveju gali ja
kompensuoti papildoma balastine varza. Centrale matys tikslia varza ir
jos pokycius. Kame problemos? (Bet man kazkodel atrodo, kad cia jau
baigiancio nuputi laido pozymis. Man paciam kazkur per 2-3 metus
atvirame lauke istempto  (ten ne jutiklis pajungtas, o naudojamas
sabotazinis laidas saugoti tvoros paneles nuo pavogimo) apie 100m laido
varza paskutine vasara pradejo stipriai augti - isaugo 0,2kOm.Reiks
keisti, nes akivaizdziai puna. )   O jei laidas nugriauztas, nupuves ar
pan su kintama varza, tai reikia spresti problema. Svarbu, kad centrale
matytu pastovia TIKSLIA varza. Nes kitu atveju kaip tu gali buti
tikras, kad to tavo laido varza kinta ne del vagiuku intervencijos
norint atjungti barjera - pvz pradroze kur laida ir prikabino potenca
ar kokios su druska ar rugstimi oksidacija paspartino. Kai nupus, bus
proga pratustinti saugoma objekta.

> bet kokiu atveju taip montuot negalima,
> bet jei butu ten dsc ir be jokiu atz, problemos nebutu buve

Ir nezinotum apie blogus laidus ar apie vagisiu intervencija. nuostabu.

> ka klientas pageidauja statyt, ta montuotojai ir pastato. o saugos
> tarnyba jau jungia kas yra. trikdzio interfeisas irgi ne pati geriausia
> iseitis, nes mato tik iki 32 zonu ir tik iki 4 particiju.

Mazam objektui to uztenka.
>  geriausia statyt
> g10 gprs

Ir bet kuris pigiausias net lietuvoje parduodamas jameris ji blokuoja
:-)))) Ar privazines kiekviena karta, kai pigas dingsta? Ypac, jei
jameri ijungines periodiskai? (pvz 5 minutem kas pora valandu. Nutars,
kad cia kazkokie trukdziai,  ar operatoriaus problema. Ir jei tai
savaitgalis ar sventes, uzteks laiko pratustinti objekta). Bet kuriuo
atveju gprs yra pats nepatikimiausias rysys is principo.

>  ir tada gali nors ir concepta ar genesis pajungt pilnu prtokolu.

Reikia deti T7 suveikimo ir pagrindiniu gedimu (telefono linijos
dingimui) perdavimui ir telefono linija pilnam protokolui. Tada dar
galima dadet PSC200 gprs rysiui ir SMS tiesiais savininkui. Tris
kanalus sugadinti vienu metu gali buti sunkoka. O  jei jie sugenda,
tada jau gali statyti ekipaza saugojimui, nes atsitiktinumo tikimybe
mazesti, nei tikimybe islosti milijona.

> ka ten mokytis kai dabar praktiskai bet kuria centrale galima
> programuot kompu

Bet tai daryti reikia moketi:-)
Audrius K.