Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-28 17:44:11
On 2012-01-28 16:58:10 +0200, audrenas69 said:

> po pirmos vagystes dauguma zmoniu pakeicia poziuri i signalkes,
> uzsimano stiklo duzio jutikliu antrame-treciame aukste, papildomu
> magnetu.

>  kabindami paveiksla ar liustra nugrezia viena kita gysla,
> kaip tada tvarkyti jei visos gyslos isnaudotos?

Nu ir remontuotojas. Kabelis nugreztas, i koki maitinima varztas
isuktas, o jis vietoj nutraukto laido atsagini (toj pacioj skylej jau
be izoliacijos gulinti greta maitinimo) paima. Maladec.  Po to tikrai
patikima ir nuostabiai viekianti sistema iseina....
Audrius K.
P.S. Jei jau laidas nugreztas, tai ji reikia arba keisti, arba rasti
kur nugreztas ir ten sutvarkyti, o ne pusiau gyvus nepanaudotus laidus
toliau naudoti.

> kas visa gyvenima montuoja, tas to taip ir nesupras. o kam tenka
> remontuoti ir perdarineti, noretu tokiems taupytojams rankas apkapot.

Rankas kapoti reikia tokiems remontininkams, o ne montuotojamas, kurie
padaro tvarkingai. Pats esu mates, kaip "remontininkai" isdarke sistema
su ATZ (reikejo pajungti kelis papildomus jutiklius su ATZ) ir po to
pareiske, kad ne taip padaryta ir vis tiek neveiks, laidu per mazai, ir
t.t.... Viska sujungus atgal ir tvarkingai pajungus papildomus
jutiklius sistema puikiausiai veikia po siai dienai... Jei montuotojas
moka tik jutikli su EOL pajungti ir nieko daugiau, tai cia montuotojo
ar remontuotojo problema.