Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-25 13:12:58
2014-04-25 12:32, abc rašė:
> Taip ir nepaaiškinai, kuo blogai yra elementarus mandagumas. Man kur kas
> geriau civilizuotas pasaulis, nei tujinantys būrai iš Lietuvos.
>
> P.S. Kad čia aš nusileidžiu iki lietuviško lygio forumuose, nereiškia,
> kad keikiuosi ir namuose.

Kai lietuviu baudziauninkas nesusidures su elementariu mandagumu tai is
jo virves gali vynioti kaip tik nori.

> [...]
> žmonės, su rusais nėra ko lygint. Taip, juose populiarios yra
> konspiracijos teorijos (aka bijok E, "Wilno - nashe", kad Adam
> Miczkiewicz buvo lenkas tai mokyklose moko, kažkada buvo apsirgę
> Sarmatijos ligomis, kaip Lietuva serga šiandien, ir t.t.) bet niekuo ne
> blogiau, nei Lietuvoje. Kad Lenkija sugebėjo nutautinti daug lietuvių,
> tai, turbūt tiesa, bet čia net neaišku, ar piktybiškai, ar ne (reiktų
> istorijoje knisinėtis), o gal tie praeities lietuviai ir patys
> nutautėjo, kaip, beje, nutautėja sėkmingai ir dabar.

Tai as ir parasiau apie tutaku mergele, kuria vyniojo per visus galus.
Ten visai kitos kulturos zmones gyvena. Tai ir parleke mergele atgal i
Lietuva, kad cia "paprasta" vaikina susirasti, nes ten jai jokiu
perspektyvu.

> Turiu draugų Lenkijoje ir man vizitai ten patinka. Sykį buvau sutikęs
> užsieniuose traukinių stoty net juodulį, lenkiškai puikiai kalbantį
> (pasirodo ir mokėsi, dirbo - ir net neužmuštas liko!). Užtenka pažiūrėti
> į jų pasieniečius - kaip jie stovi pasitempę, matosi, kad myli šalį. Tai
> ne pasienietis lietuvis, kuris tik ir laukia (deja), iš ko čia kokį
> lituką nusukus*. Šiaurės Vakarų Lenkijoje yra izoliuota visuomenė dėl
> jos specifinės kalbos, o Rytų Lenkijoje ubagų yra daugiau, bet čia
> natūralus ilgalaikis rezultatas, tokius kaimynus už sienos turint.

Tu turi draugus, o as gimines, kurie jau prie Gorbaciovo rankomis tryne
ir apie unija kliediejo. Tai jiems kraujyje.

> Ir kaip ta baudžiauninko lietuvio dalia Lenkijoje pasireiškia? Aš manau,
> ten visai neblogas kraštas gyventi. Darbų daugiau, algos didesnės, jei
> kalbą moki - visi tave gerbia, kultūriniai skirtumai minimalūs -
> integracija bus nesunki.

Kulturiniai skirtumai astronominiai. Integracijos nebutu, nes tave
integruotu kaip suvalku lietuvius