Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-21 23:36:32
RaR - neišsipisinėk, o pripažink, kad Graikijai, norint realiai
išspręsti savo ilgalaikes nedarbo problemas, gali tekti palikti
eurozoną. Šiuometinėmis aplinkybėmis tai yra realesnis išėjimas, nei
pinigų transferai iš Bavarijos į Graikiją.

Vietoje to, kad tu mane įtikintum, kuo tas euras mums padės netapti
eiline Graikija, kalbi kažkokius vėjus.

P.S. kas link spausdinimo - na, gal nesiginčysi su faktu, kad pradinė
pinigų bazė buvo CB sukurta, o ne Dievulio numesta?