Tema: Re: VILIBOR -> EURIBOR
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-24 13:41:08
Taip, taciau buvo atlikti veiksmai sumazint rinkos problemas gi
paversti problemu padidinimu siekiant asmenines trumpalaikes naudos
ilgalaikes rinkos zalos saskaita. IMHO Lietuvos bankas turetu(-ejo)
imtis atsakomuju veiksmu, t.y. pakelti reikalavimus nekooperatyviems
bankams ribotam (kol kompensuosis nuostoliai) laikui. Nes taip
kaip palikta dabar - zala dengia LT verslas ir zmones.