Tema: Re: VILIBOR -> EURIBOR
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-24 11:06:28
Ateina Lietuvos Bankas, leidzia vietoje 200 turet 100 atidejimams,
ta atsilaisvinusi 100 sukonvertuoji i Eurus ir ateje pensininkai kelia
problemu...
IMHO butent del mano minimos priezasties, kad nebutu aiskus atsparumo
lygmuo ir nebutu galima greit uzlenkt ekonomikos Lietuvos bankas nustojo
skelbt Litu kieki, t.y. siekiantys uzlenkti nebezino realios situacijos.

P.s. indeliai taip drastiskai (90%) nesumazejo.