Tema: Re: VILIBOR -> EURIBOR
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-23 13:28:26
"> Nes "pramatantys" i prieki is karto suos, kuom cia kvepia. :)"

tie pramatantys jau dabar zino kas kuo kvepia. bet visai ne tuo, ka mano
tie, kurie dar tik "mokosi"

didesnis viliboras kvepia tik tuo, kad zmogeliai isgasdinti savo paciu
sukeltu gandu apie devalvacija atsieme litus is banku, bankams litai
tapo reikalingi atidejimams litinems paskoloms padengti ir niekur jie tu
litu nenori dalint. nei i kaire nei i desine.

jei butu dvlv ir bankai jos bijotu, NAFIK jie reklams visur varytu -
DUOKIT MUM litu.. net 9.5% metiniu duodam..

A? NAFIK?