Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: johnrembo
Data: 2009-07-01 16:17:58
kazkada studentaudamas vaziavau trulu (tai buvo kokiais 2004-ais), o pries
mane 2 likimo broliai bendravo. Vienas , apsivilkes tokiais nenusakomais
rubais, sako:
- "nu va - buvau kazkokiame festivalyje - isleidau paskutinius litus, tai
dabar pasiskolinau 20Lt ir bandysiu menesi iki stipendijos pratempt".
Pasnekovas:
 - "uz 20?! Nu neimanoma!". "
- "nu kaip neimanoma. as jau makaronu ir kruopu uz visus nusipirkau. Gi
atsimeni - pries kelis menesius irgi taip variau"
-"Ai nu jo - atsimenu".

Aisku nuo to karto makaronai pabrango vos ne dvigubai gal, bet tada
stipendija vos 125Lt tesieke. O dar ir uz baraka susimoket reikia, dar
nuolatinis 10Lt.