Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: johnrembo
Data: 2009-06-29 11:25:17
del isankstinio grazinimo apribojimo - sutinku su tavim, plius manau nori
apsiaugoti nuo kliento pabegimo i kita banka. Pamenu pries pora metu sutarti
sudarinejant per kiekviena vizita klausinejo - "Ar tikrai nesiruosiate
dengti visos paskolos kitame banke?Prizadekite!". O po to visoje sutartyje
atsirado zodelis "klientas solidariai isipareigoja".

Dar be to per pastaraji pokalvi as kai durnius ten vadybininkes
paklausinejau "o kas butu jei grazinciau visa suma bla bla...". Vat ir
idomu, ar cia visus dabar taip "*!&@^#!", ar man vienam nepasiseke.