Tema: Re: swedbank - nauji paskolos sutarties punktai
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-29 10:43:03
atsiprasau, bet kokiam #$&^*%& neprotingam reikia buti, kad is 2000>4000
  prisvajoti apie 200% devalvacija?

1. devalvacija teoriskai MAX gali buti 100% (praktiskai - net ir tokia
negali)
2. atlyginimas skaiciuojamas, kad jo uztektu IMOKAI sumoketi.
pries pora metu KOKIA BUVO PALUKANU NORMA???
pamastymui: Excelis, PMT funkcija. susivedi ir paskaiciuoji, kiek
pasikeicia imoka paskolai 30 metu su 3% ir su 10%

p.s. reikia isteigt grupe o.vaikai, kad i o.economics tokiu KLIEDESIU
nerasytu..