Tema: Re: Kala per smegenis geriau nei visi zeitgeistai kartu sudėjus (laida)
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-07-30 21:00:01
Jei nuvažiuotum į atitinkamos specializacijos ligoninę, tai tooookių
istorijų pripasakotų, kad tas dėdulė tikras nuobodulys pasirodytų ;)

Aš tai iškenčiau iki tos vietos, kur jis rimta veido išraiška pradėjo
aiškinti stilium "šveicarskijie učionyje ustanovili", turėdamas omeny
Michael Dittmar, kad uranas baigsis už 2 metų ;)) Kokia to "mokslininko"
reputacija, galit pasižiūrėti googlėj.

Kaip ir bet kokių iškasenų atsargas vertinant viską lemia kaina. Jei
kaina pakyla, tai atsargų, kurias apsimoka išgauti, kiekis gali pakilti
dešimtis kartų. Urano kaina yra spekuliacijų objektas ir labai svyruoja,
bet atsargų yra daugiau nei pakankamai.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_uranium_reserves