Tema: Re: Troliams
Autorius: RaR
Data: 2010-10-27 22:59:45
Baigsis tuo, kad mano apsaugos firma duos į kaulus ir tavo, ir jo apsaugos
firmoms. Tuomet abu mokėsite man už apsaugą ir džiaugsitės, nes sužinosite,
kad iš doc, kuris iki šiol gynėsi vien moraliniais argumentais, šiandieną
paskutinius marškinius atėmė.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ar tavo apsaugos firma saugo nuo mano apsaugos firmos? Jei taip, tai kokiu
budu ji tai padarys, jei mieste, kai tu busi vienas ash prieisiu,
prisistatysiu, duosiu i galva ir atimsiu pinigine bei automobilio raktelius?

"bet_kas"  wrote in message news:ia9epj$ine$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvenu užmiestyje, už mediciną susimoku pagal privačių gydytojų sąskaitas,
už apsaugą - pagal apsaugos firmos sąskaitą, už kelius - per akcizą,
už draudimą - pagal draudimo sąskaitą. Už ką dar kažkokiems mistiniams
daugiabučiams privalau mokėt?