Tema: Re: Troliams
Autorius: Doc
Data: 2010-10-27 16:17:33
Jei jau lygini daugiabutį su valstybe, turėtum įrodyti, kad valstybės gyventojai, kaip ir daugiabučio gyventojai, susitarė dėl taisyklių, kuriomis vadovaujantis bus sprendžiamos problemos. Kadangi valstybėse nieko net iš tolo panašaus nebuvo (http://theemptiness.info/2010/07/the-social-contract-is-an-empty-concept/), o įrodyti to ko nebuvo neįmanoma, social contract "argumento" išsitraukimas iš rankovės yra lygiai toks pat trolinimas, kaip kad ir visi kiti statistų trolių "argumentai".

--
Doc