Tema: Re: Troliams
Autorius: RaR
Data: 2010-10-27 22:17:04
Nieko aš nenoriu įrodyti dėl jokių susitarimų. Tiesiog realybė yra tokia,
kad daugiabutyje galioja taisykle, jog už kiauro stogo lopymą moka visi
gyventojai. Kol dauguma gyventojų nesusitars kitaip spręsti problemą, ji bus
sprendžiama pagal galiojančias taisykles, nes kitaip stogas bus nelopytas,
ir galiausiai namas sugrius. Ir nebūtinai dėl tos taisyklės sutarė namo
gyventojai - galbūt jie dar net nesukūrę bendrijos. Galbūt tu į namą
įsikėlei jau po susitarimo, galbūt tu tiesiog gimei ir jame užaugai. Bet tai
tavęs neatpalaiduoja nuo taisyklių laikymosi. Jei nepatinka tas namas -
ieškokis kito. Bet praktiškai garantuotai persikėlęs tu turėsi priimti
kažkokias taisykles - ar namo, ar bent jau kurios nors valstybės. Bet
kurioje kitoje ar net senoje vietoje susitarusi dauguma galbūt gali pakeisti
taisykles. Bet beveik garantuotai bus asmenų, kuriems ir naujosios nepatiks,
bet jie privalės jų laikytis. Kiekvienoje žmonių bendruomenėje kažkas
nustato taisykles. Demokratijose jas nustato dauguma, nedemokratijose -
mažuma.

"Doc"  wrote in message news:ia98pd$bus$1@trimpas.omnitel.net...

Jei jau lygini daugiabutį su valstybe, turėtum įrodyti, kad valstybės
gyventojai, kaip ir daugiabučio gyventojai, susitarė dėl taisyklių, kuriomis
vadovaujantis bus sprendžiamos problemos. Kadangi valstybėse nieko net iš
tolo panašaus nebuvo
(http://theemptiness.info/2010/07/the-social-contract-is-an-empty-concept/),
o įrodyti to ko nebuvo neįmanoma, social contract "argumento" išsitraukimas
iš rankovės yra lygiai toks pat trolinimas, kaip kad ir visi kiti statistų
trolių "argumentai".

--
Doc