Tema: Re: Adobe CC
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2013-05-07 17:26:42
na aš tame ir daugiau pliusų matau.
sutik, kad nepatogu bus tik vagiantiems ir tiems, kas be interneto. :)

aš nepriklausau nei vieniems, nei kitiems. nei darbe, nei namie.
dar apsidžiaugčiau jei visiems apsipyzdinusiems updeitą atsiųstų, kuris
užlaužtų laužtą softą, kaip kad buvo su CS3 kai updeitinosi iš v5.02 į
v5.03.

pamažėtų freelancerių šiek tiek. :) galėtų Norvegijoj menkėm žarnas
mėsinėt. algos jūsų sektoriuje kilstelėtų. :)