Tema: Re: Adobe CC
Autorius: Taspac®
Data: 2013-05-07 13:16:39
Nesu memberis taip pat, bet įsivaizduoju, kad appsus siųsimes į kompus, tik
teks licencijas atsinaujinti kas mėn. Ką tik bandžiau prisiregistruoti
Creative Cloud™ for teams, baigiant išmeta error page. Jei bus toks
aptarnavimas, lai eina tas Adobajobas su savo licencijom...

"Marius Staniulis"  wrote in message

kadangi nesu CC memberis, man tik įdomu kaip ten viskas bus išspręsta.
nors dar užvakar vos nenusiprkau metinio acc, kaip ir apple developerio
metinio acc, kai susibiesinau dėl nebuvimo dps appsų realaus įgivendinimo :)
dabar nebesibiesinu, nes nusprendžiau, kad tuo dalyku turi įmonė
rūpintis, o ne aš. kai taip nusprendžiau - įmonė irgi susimąstė :D nes
tam dar man ipadų kelių reikia, iphono ir tabų androidinių. irgi kelių.

p.s.
gaila vienok, kad kai kurie klientai tokie mąstantys...