Tema: Re: Adobe CC
Autorius: pic
Data: 2013-05-07 17:16:40
mariau, esminis momentas. GAL.

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:kmaji0$6km$1@trimpas.omnitel.net...

gal bus galimybė dirbti iš įvairių vietų.
registruoji įrenginius, kad kaip apple kai kuriesi appsą, ir valio.
namie - legalus softas, darbe legalus. kažką reikia patvarkyti esant
užsienyje - atsidarei belekur, pasiėmei failus per kokį dropboxą,
atlikai korekcijas.
daugiau nematau prasmės daryt per CC.