Tema: Re: versliukai.lt
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-24 09:40:39
Tapti dizaineriu ner tikslo :) tik piesimas man niekad svetimas nebuvo, kai mama dailininke ir piesimo mokytoja daug metu buvo, pats geriausiai piesiau mokykloj is savo klases ir kokia braizyba geriausiais pazymiais visai nesimokinant, del lakios vaizduotes pavyko eit. Gal tiesiog kada isisavint reiks kokia programele rimciau, kai bus tam laiko. O genetika aisku idomu bet tai ir ne prioritetas, galima vis pasiskaitinet laisvalaikiu ir po truputi suzinot kas idomu.