Na nezinau aisku gerai to dalyko nes ne mano sritis :) Turiu tokia problema tiesiog, karsta ir impulsyvu buda, tai kartais atsakau spontaniskai, nors dazniausiai stengiuosi neatrasinet kelias minutes po to kai perskaitau, nes nuomuone dar speja pasikeisti per ta laika :) "RS" <a@b.c> wrote in message news:k13klu$4m3$1@trimpas.omnitel.net... > Nors paties natura man imponuoja :) , bet del zaporoziecio pakritikuosiu, > nes cia jau biski uzlankstei :) gal jo ir nemates tik zinai pavadinima :) > - taip, jis lengvas, bet 9-10l ar cia mazos sanaudos? > - ir taip, su juo nepalakstysi, nes ~80km/val jam jau nemazas greitis, bet > daug kas trasoj ~90 spausdavo. 100km/val jau masinos gadinimas, nors buvo > kas ir taip greitai :) pavaziuodavo, nedidelia atkarpa. > - variklis subinej, o salonas sildomas specialiu labai neekonomisku > benzininiu peciuku, kuris, kaip taisykle dar ir beveik pas visus neveikdavo, > nes atsibosdavo nuolatiniai remontai, todel priekinis stiklas ziema vis > apsaldavo, vaziuojant reikdavo serksna vis pagrandyti, ir daug nekalbeti > vaziuojant idant maziau apsaltu langai, o buti gan siltai apsirengus, > mazdaug kaip lauke sedetum. > - zaporozieti sovietmeciu pirkdavo tie, kas neipirkdavo ziguliuko; ir > aplamai, tuomet masina nusipirkti budavo ivykis panasiai dabar gera nama - > gyvenimo pirkinys, todel daug kas prie jo leisdavo nemaza dali laisvalaikio, > puoseledavo, saugodavo nuo rudziu, tiunindavo ir t.t. automobilis daugumai > buvo kaip antroji zmona :) > - tos masinos eksploatacija buvo pati brangiausia, nes pravaziavus > ~200,400,600km - kaip kada, tekdavo ji remontuoti. > - lyginant su panasiu sanaudu belekurios dabartines markes auto, klausti kas > zaporozietyje yra geriau, atsakymas labai paprastas: absoliuciai nieko. Ten > viskas yra vien tik blogai, todel jei pvz. dabar bandytum juo atsikratyti, > tektu ne pardavineti, bet paciam primoketi tam, kad kazkas ji istemptu (nes > pats jis nevaziuoja) is garazo i metalo lauza. > > "Jornada Del Muerto" <jornada@lythum.lt> wrote in message > news:k0vv1o$b5j$1@trimpas.omnitel.net... >> Nelygu koki varikli, vaziuokle ir t.t... i ta zaporozieti idejus :) gal >> kiek kitaip ziuriu i viska. >> >> Kita vertus, kas gerai kas blogai cia amzinu fleimu kryptis :) labiau tada >> reikia ziureti, kokiam tikslui koks daiktas geriau :) >> >> Pvz. zaparozietis del savo mazo svorio ir ne galingo variklio sunaudotu >> daug maziau kuro ir geriau, kaip ekonomiska masina, nei koks bmw, aisku su >> juo nepalakstysi kaip su bmw, jeigu tikslas lakstyt imi bmw, o jei tikslas >> dirva art imi traktoriu.... Nors visada atsiras kas prades lygint kas >> geriau BMW, zaparozietis ar traktorius :) >> >> >> >> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:k0vujn$ai2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet juk pats neesi tikriausiai ralio čempionas ar šiaip auto ekspertas, >>> bet įtariu patvirtinsi nuomonę, kad zaporožietis hujova mašina? >>> >>> >>> >>> "Jornada Del Muerto" <jornada@lythum.lt> wrote in message >>> news:k0vubv$a7q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Juo labiau jei nedainuoji ir neismanai tos srities ir neesi ekspertas >>>> tai >>>> tavo nuomuone ner ir labai svari ta tema... >>>> >>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>> news:k0vtrb$9jt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sakai ash negaliu tureti nuomones apie Mineda ir Karkleli? >>>>> >>>>> Taip - dainuoju uz juos blogiau. >>>>> >>>>> "Jornada Del Muerto" wrote in message >>>>> news:k0vto6$9ef$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Svarbu tik triest miltais ir varyt ant kitu :) Tokiem paprastai kur >>>>> kitus >>>>> kritikuoja sakau, kad padaryk pats geriau jei cia atrodo prastai. O jei >>>>> to >>>>> nesugebi reiskias ner ko ir burnoti ant kitu. Siaip nemegstu didziuju >>>>> kritiku, kurie patys ne tiek nesugeba, o ant kitu tik varo, svarbu >>>>> apshikt >>>>> kita zmogu. >>>>> >>> >>> >