Tema: Re: Autorines sutartys
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2009-03-30 16:45:22
pala, o kas prase tai sodrai moketi?
tipo reikejo neprasomam moketi sodrai, kad sazine rami butu? ;)))
gal dar imokos koda galima butu suzinoti sazines mokescio?
o siaip pamastyti truputi patartina butu, kas is ko vagia...
as kai sodrai saziningai beriau litus visa laika, dabar labai ka realiai galiu gaut uz tai, ane?
tai cia matyt valstybes politika tokia situacija vadinama, o kai zmogus istatymu numatyta tvarka nori maziau litu mokesciams atiduoti, tai - vagyste?