Tema: Re: Autorines sutartys
Autorius: Tomas
Data: 2009-03-28 20:14:45
Jo tevas su motina manyciau uzhsidirbo per visa savo gyvenima ta pensija.
Galim paminet mano tevo varianta: mire jis likus keletui metu iki pensijos.
Atidirbo iki tol... nzn, manau 25 metus nemazhiau, gaudamas didesni nei
vidutinis atlyginima, kas butu... na shiandienai taip kokie 2500 plius i
rankas. Paskaiciuojam: 1200 Lt sodrai x 12 men x 25 metai = 360 KLt. Kur tie
pinigai..?.Kas sodra, ne vagys...? Palyginimui galiu paminet zamolski - jis
su druzhbanais shturmu eme inkasatorius, viena beveik nushove, nugvelbe ~ 70
KLt . Bet su sodra palyginus jis tera smulkus pleshikas.
Senelio mano kaishiot cia nereikia jeigu ka: jis dirbo jau budamas
pensininku pilnu etatu iki 75 metu, tad savo pensija uzhsidirbo pilnai, da
soc draudimui liko grazhus pinigelis.