Tema: Re: Autorines sutartys
Autorius: Vejas
Data: 2009-03-26 21:10:42
O tai dirbdamas pagal autorine tu moki sodrai mokescius? Ne. Butent todel
turbut ir dirbi pagal autorine, kad nereiketu tu mokesciu moket.
O kai va ateiti su istiesta ranka pas Sodra tau problemu nera. Ypac, kai dar
ir dirbai tuo metu. Pasieimei, kas tau niekaip nepriklauso - pasakyk kuo tai
skiriasi nuo vogimo?