Tema: Re: del prog darbo
Autorius: Esdsfsfsdfdsfsdf
Data: 2012-04-28 00:03:51
> Labai idomi patirtis. Gal galima daugiau argumentu? Mano galva, jei
> programuotojas nesugeba rasti darbo (ar bent pradeti krapstyti koki
> nuosava projektuka) per keturis ar sesis metus, kuriuos praleidzia
> universitete, tai nelabai jis ir nori bei megsta programuoti.

Kaip cia pasakius, cia jau reikia subjektyviai nagrinet. Zinau
programuotoju, kur jau nuo 12-13 metu gana rimtai uzsiminejo. Rezultate,
nepasakyciau, kad jie kazkuo isiskiria, netgi pasizymi savotisku ribotumu.
Jau net nekalbu apie visus phpistus ir t.t.
Taip pat, ankstyvo darbo pasekme - "zinojimas" ko tau reikia ir kas yra
"nesamone".

> Su musu universitetu(sprendziu pagal VU ir VGTU programas) IT kursais,
> nera ten ka labai daug veikti - reik paciam mokintis. O ir sritis pas
> mus tokia, kad vakar puole visi ant C#, siandien jau puola visi Apps'us
> smartphone'ams rasyt. Jaunam zmogui sunku nesokinet paskui madas.

IMHO, skambes gal kiek ir banaliai, bet - tas matematikas, kur moko per
paskaitas, mokinkis 10simtukui, tuomet bus ka veikt. Nesakau, kad as taip
visada dariau :)
Del savo pasizaidimo su projektukais. Pasakyciau taip - tie 4 metai nieko
nereiskia, palyginus su tuo, kai dirbsi pasirinkas tinkama krypti. As ka
daryciau dabar jei tektu is naujo viska praeit - apzvelgciau technologijas
i ploti, gal but net daug neprogramuojant, tik pasizaist. Tokiu budu
susidarai bendra vaizda ir jau galima galvot apie kryptis. Del krypciu -
taip, as irgi sokinejau, tikrai sunku neiti paskui madas. Gerai, kad tas
sokinejimas buvo ne per darbus, o tik per pasizaidimus ir net be jokiu
realiu projektu.