Tema: Re: del marketingisto darbo
Autorius: trigras
Data: 2012-04-27 11:42:57
Thu, 26 Apr 2012 23:44:04 +0300, Apocalypto <as@esu.lt> rašė:

> siaip tai jei puse metu dirbciau ir uz tai nieko negauciau tai zinok
> apie ta
> imone atitinkamai suzinotu mano draugai ir pazystami. o taip pat ir
> draugu
> draugai ir t.t. siaip manau jog save gerbianti kompanija taip nesielgia.
> juk
> gaudamas atlyginima  ir praktikantas dirba daug imliau nes zino kad jo
> darbas yra vertinamas

Praktikantas praktikantui nelygu. Univere studentams, tai atlyginimo
nemoka? Jei per praktiką studentas kažką nuveikia naudingo - civilizuota
įmonė manau ras būdų kaip jį motyvuoti. Bet jei šalia to studento reikia
pastoviai sėdėti ir mokyti - tai įmonė ne tik negauna rezultato, bet dar
ir darbuotojas vietoj savo tiesioginio darbo turi užsiimiti mokymu ..