Tema: Re: del marketingisto darbo
Autorius: Apocalypto
Data: 2012-04-26 23:43:50
siaip tai jei puse metu dirbciau ir uz tai nieko negauciau tai zinok apie ta
imone atitinkamai suzinotu mano draugai ir pazystami. o taip pat ir draugu
draugai ir t.t. siaip manau jog save gerbianti kompanija taip nesielgia. juk
gaudamas atlyginima  ir praktikantas dirba daug imliau nes zino kad jo
darbas yra vertinamas