Tema: Re: noriu IT darbo :)
Autorius: Kaledos
Data: 2012-02-12 15:30:41
sveikatos?
mano grupiokas ant vezimelio, nevaiksto. 200x metais motociklo avarijoj
suzeistas stuburas. Mokomes neakivaizdziai, kas pora sav vazineja i
paskaitas is kazkokio kaimo kazkokiam rajone.
Dirba namie keletos saitu adminu. Internetas pridejo galimybiu daugeliui.

Del IQ tai kaip cia pasakius. Cekuoliui 80metu, jis pats sako, kad greit
mirs, bet kasdiena ismoksta po 3 naujus kinu kalbos zodzius. Valios kiek
turi.