Tema: Re: noriu IT darbo :)
Autorius: Kaledos
Data: 2012-02-09 00:11:49
taip, NESU. Informatika vystosi ir sioje srity bado nebus dar labai ilgai.

galioja VISADA, net ir kai truksta darbo pasiulymu. Truksta, bet yra, nes
darbo jegos migracija yra nepaliaujama. Cia galioja tie patys desniai, del
kuriu tave prieme UK dirbt i fabrika. Kodel tu taikai kitus standartus?
Negi atejes darbintis ir isgirdes klausima "kokios nori algos?" sakysi -
"dzin man, koks skirtumas, dirbsiu uz belenkiek" ?  Ar tavo specialybes
atstovams tokiu klausimu net neuzdavineja? Na, jeigu jau taip, tuomet tikrai
geriau varyt i UK :)