Tema: Re: noriu IT darbo :)
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-02-08 21:50:44
Na, taip, teisingai rašai, bet kad tavo toks požiūris galioja tuomet, kai
pilna darbo pasiūlymų, o jei sėdi be darbo ir be pajamų, tai nemanau, kad
nosį riesi ir eidamas dirbti mažiau apmokamą darbą. Na, bet aš nežinau,
ponui rinktis. O rinktis lengviausia, kai turi kažkokį užnugarį ir nesi
išmaldos prašytojas, kad tik įdarbintų.