Tema: Re: Neapsigaukit su darbais Anglijoje
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-05-14 16:30:32
Fabrike dirbti, kai fabrikas dirba 24/7 yra gana gerai. Gaunu į valias
overtaimo ir žinau, kad 18:00, pasibaigus pamainai aš eisiu namo. Aš dirbau
Norvegijoje pas ūkininkus. Tarnystė, o ne darbas. O fabrike dirbu tik tai,
kas man priklauso, menedžeris nevaro savo automobilio ratų keisti, kaip
ūkininkas norvegas. Į ūkį aš jau tikrai neisiu. Norvegijoje 21 dieną be
jokios išeiginės variau nuo 7 iki 22.