Tema: Re: Neapsigaukit su darbais Anglijoje
Autorius: Apocalypto
Data: 2011-04-08 15:23:26
ziurint kokios agemturos. tarkim zinau variantu kad siulo darba puse etato
tam kad ten kazkur uzsikabint. o paskui pats vietoj bandyk ieskotis kas
patinka. nereikia aklai nert paskui kiekviena bile koki darbo pasiulyma.
beje agenturos idarbinancios uzsienyje turi tureti licenzijas. jei kazkas ne
taip, galima bandyt tarkuot subines.