Tema: Re: Neapsigaukit su darbais Anglijoje
Autorius: -Lameris-@home
Data: 2011-04-08 06:51:40
Na, dabar yra taip, kad lietuviškos agentūros pateikia taip, lyg ten darbų
marios būtų, tik važiuokit, o realiai jos juk ne įdarbina, o perduoda kitoms
agentūroms, o tos kitos jau galiausiai perduoda fabrikuose dirbančioms
agentūroms. Bent jau iš mūsų fabriko nuo kovo pirmosios apie 50 žmonių
atleido, man pačiam vos po 15 - 25 valandas per savaitę teduoda. Krizė
atslinko ir čia.