Tema: Re: Vargstu su iTunes
Autorius: Vaidas
Data: 2008-04-12 19:55:28

> Neatmetama:) Bet kazkaip nesiderina su obuolio reklama, kad pas juos viskas
> aisku ir intuityvu:)
paciam obuolyje buvo iTunes. Labai paprastai ir greitai prie visko ipratau.

> Jei turi juos, kas nebutinai galioja mano atveju;)

Albumam savo paieskojau laiko skyres ir sudejau viska.

> Papasakok daugiau. Kaip ji susikurt, jei: 1) Lietuvai paslauga neteikiama;
> 2) salis patikrinama pagal kredito korteles duomenis?
Nieko pirkti neiseis, bet galesite gauti Album Artwork (albumu
virseliai) ir Free Single of the Week. Manau, vienam kitam zmogui tikrai
pravers. Taigi.

1. Eikite i http://2ksports.com/go/mixtape/index.php arba
http://www.tunecore.com/freealbum
2. Irasykit netikra e-pasto adresa ir gausite koda. Ji nusikopijuokite
arba tiesiog uzsirasykite ant lapelio.
3. Atidarykite iTunes ir paspauskite iTunes Store. Pasirinkite JAV
(jeigu iTunes klaus, kokia iTunes Store norite naudoti).
4. Dabar desinej pusej "Quick Links" meniu pasirinkite "Redeem".
5. Iveskite koda, kuri gavote 1 zingsnyje. iTunes supyks ir pasakys, kad
"The offer associated with that song code has expired"... Taip ir turi buti.
6. Dabar virsuj kairej pusej spauskite ant namo knopkes.
7. O dabar "Sing In".
8. Duokite iTunes zinoti, kad norite susikurti nauja account'a.
9. Iveskite duomenis. Tarp mokejimo budu turetu buti nustatytas "None".
Duomenys gali buti netikri, bet miestas - Manhattan, State - NY, o Zip -
10001.
10. Viskas. Dabar iTunes meniu pasirinkite Advanced - Get Album Artwork.
Neatnaujina? Teisingai susi-tag-inkite savo muzika.

Pirma karta rasau How-to, todel nepykite del neaiskaus tekso ir
jauskites laisvai, jeigu norite parasyti geresni, aiskesni. Pabaigai
idejau paveiksliuku, kad geriau susigaudytumet.

"Quick Links" ir "Redeem" -
http://img212.imageshack.us/img212/8190/88561318wo0.jpg
Namo knopke ir "Sing In" -
http://img248.imageshack.us/img248/909/83645744th7.jpg
Advanced - Get Album Artwork -
http://img227.imageshack.us/img227/9436/63675376pu4.jpg

> Aisku. Nors, kaip jau mineta, muzikos keliasdesimt GB, o mano laptope viso
> tik 60 GB:)
>
> Pluginu itunsams ieskot nelabai norisi, ir taip vos velkasi, yra ir geresniu
> muzikos tvarkymo programu (pvz., MediaMonkey), ji man reikalinga tik del to,
> kad obuolio gaidziai vercia ja naudotis, jei jau nusipirkau ipoda.
>
> Ir dar karta - i koki formata ir kuo paversti turimus AVI filmus, kad itunes
> juos pagaliau pamatytu?

iPod neturiu, per iTunes filmu neziuriu, tai del konvertavimo pasakyt
negaliu. iTunes gal su windowsais ir letokas daiktas, nezinau. Is esmes
tai viska sutvarkius su kita programa ir sukelus i iTunes turetu ir taip
viska graziai atpazinti.